Envío y entrega

¿Dónde recibiré mi pedido?

Todas las compras realizadas por padres y alumnos de centros educativos mediante el código de descuento especial facilitado por los Colegios se enviarán directamente a las instalaciones de cada centro.

En el proceso de compra aparece marcada la opción "Envío a Colegio"de forma automática.

El Colegio acordará en cada caso con los interesados forma y plazos de recogida.

Para preparar la entrega con todos los detalles necesarios para la puesta en marcha, es importante indicar en Observaciones del pedido:

Nombre, Apellidos del alumno y Curso.

¿Cuánto he de pagar de gastos de envío?

Los envíos de las compras realizadas por padres y alumnos de centros educativos mediante el código de descuento especial son gratuitos.

Where will I receive my order?

All purchases made by parents and students which include the special discount code provided by their school will be sent directly to the school’s facilities.

During the purchase process the option “Envío a Colegio” is selected by default.

The school will organize the “where” and “when” for the pick-up of the purchased items.

In order for us to set up the devices properly before their pick-up, it is very important that you please include the following details in the Observaciones section of the order form:

Name and Surnames of the student as well as school grade..

How much will I be charged for shipping and handling?

The shipping and handling fees are completely free on purchases made by parents and students who use discount codes.